Winepoems.gr

Επιστροφές

Επιστροφές προϊόντων

Τι θα πρέπει να κάνω αν κάποιο προϊόν φθάσει σπασμένο ή ένα κρασί χαλασμένο;
Τα προϊόντα που υποστηρίζει και προωθεί το e–shop έχουν προσεκτικά επιλεγεί από ειδικούς και με γνώμονα την παρεχόμενη ποιότητα του παραγωγού ή προμηθευτή μας. Τα προϊόντα μας αποθηκεύονται σε κλιματιζόμενους χώρους που τηρούν αυστηρά τις προδιαγραφές αποθήκευσης και συντήρησης του κάθε προϊόντος.


Παρά τις συνεχείς προσπάθειες ώστε τα προϊόντα που προωθούμε στους πελάτες μας να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να είναι χαλασμένο χωρίς -τις περισσότερες φορές- με δική μας ευθύνη.

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, χωρίς κανένα περιορισμό, εφ’ όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μετά επτά ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας “Επικοινωνία” επιλέγοντας σαν θέμα επικοινωνίας “Σχετικά με μια παραγγελία” και αναγράφοντας το ακριβές πρόβλημα. Αρμόδιος συνεργάτης πιθανόν να επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής μέσω email.

 

Στην αναγραφή του προβλήματος παρακαλούμε να δηλώνετε και εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας ή την αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Η επιστροφή γίνεται αδαπάνως για τον πελάτη, η δε επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μετά την παραλαβή από το winepoems.gr του χαλασμένου προϊόντος.

 

Πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα που έδωσα στην περίπτωση ακύρωσης μιας παραγγελίας μου, ή επιστροφής προϊόντων;
Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο γίνεται μόνον με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων.

 

Υπάρχει περίπτωση να παραλάβω αλλοιωμένο κρασί;
Παρά το γεγονός ότι αποθηκεύουμε τα κρασιά μας κάτω από ιδανικές συνθήκες, εν τούτοις είναι αδύνατον να ελέγξουμε σε τι κατάσταση τα παραλαμβάνουμε. Οι προμηθευτές μας κάνουν ότι είναι δυνατόν ώστε να μας παραδίδουν κρασιά σε άριστη κατάσταση, ενδέχεται όμως σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις κάποιο προϊόν να φθάσει αλλοιωμένο σε εσάς. Τότε θα αντικατασταθεί χωρίς καμιά επιβάρυνσή σας.

 

Αν το προϊόν που εμφανίζεται στη φωτογραφία είναι διαφορετικό από τη περιγραφή, τι ισχύει;

Για όλα τα προϊόντα ισχύει η περιγραφή. Είναι κάποιες περιπτώσεις που η φωτογραφία ενδέχεται να διαφοροποιείται της περιγραφής (πχ στη σοδειά) αλλά πάντοτε να λαμβάνεται ως ορθή η περιγραφή και τα στοιχεία της καρτέλας του προϊόντος.

No products in the cart.

Το καλάθι μου
το καλάθι σας είναι άδειο

Φαίνεται ότι δεν έχετε κάνει κάποια επιλογή ακόμα.